درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

پنجم....... دلتنگیای من

عزیزدلم...


شده بدون اذن از شمابنویسم؟؟؟...



این دل شده هیأت اباعبدالله

سینه زن غربت اباعبدالله

یارب مچشان حرارت آتش را

بر زائر تربت اباعبدالله


مگه نفرمودند"وَ قَبرُهُ فِی قُلوُبِ مَن والاه"




بارها خواست که باهاش دردودل کنم...
اما من که قابل نبودم...
سنگ صبور بهونه نمیخواد...

عزیز دلم...
دلتنگیام روز بروز بیشتر میشه...

نزدیک پایان وقت اداری...نگاش کردم حدودآٌ پنجاه سالی داشت...
آقا... با شمام حاج آقا...
آقابیاکارتون روانجام بدم ...
اومدجلو ...
یه نگاه به فرمهایی که پرکرده بودانداختم....
کجا ان شاءالله...؟

با لبخند گفت کربلا
اشک تو چشمام جمع شد...
بسلامتی...کی ان شاءالله...؟
پنجم...
یاخامس آل عبا(ع)
وقتی کاراش تموم شد... بارضایت راه افتاد...
چشمه دلم لبریزشدواشکم جاری...
نگاهم اونقدرتعقیبش کردتاازدیدگانم خارج شد...
عزیز دلم ...
شماکه میدونید دنبال بهونه ایم تا از شما بنویسم...
اما چکنم...

گفت پشت خیمه نمی دونست کدوم طرف بره...

به زحمت تونست یه قبرکوچک بکنه...

خدا بداد مادری برسه که صداش بلندشدو ...

حسین جان صبرکن ...بزار یه بار دیگه علی مو ببینم...


من آمده ام توشه ای از آهم ده

سوز نفس و اشک سحرگاهم ده

هرچند تمام کرده ای نعمت را

یک بار دگر به کربلا راهم ده

نظرات 3 + ارسال نظر
محقق جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

سلام علیکم
تازگی ها مطالب وبلاگتان سینه را شرحه شرحه می کند از فراق...
الحمدلله
زیبا می نویسید شرح درد اشتیاق را...

خوشا آنان که جانان می شناسند / طریق عشق و ایمان می شناسند
اللهم عجل لفرج مولانا صاحب الزمان
یا حسین
محتاج دعای جمله خوبانم...

جانباز یعنی قله وارستگی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

امام صادق علیه‏السلام:
«ثَلاثٌ تـُورِثُ المَحَبَّه الـدَیـنُ وَ التَّـواضُعُ وَ البَذلُ»

سه چیز است که محبت آورد قـرض دادن و فـروتنـى و بخشـش.

تحف العقول، ص 316

مولاجان...امام صادق
یه روز برات یه گنبد طلا می سازم
شبیه گنبد امام رضا می سازم...

اللهم الجعلنا عندک وجیها بالحسین (ع) فی الدنیا والاخره
اللهم عجل لفرج مولانا...
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

صبا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

از اهنگ وبلاگتون که بروز میزارید ممنونم

کمی هم قلمتون جای بیشتری دارد تا پخته بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد