درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

به بهونه سنگ صبور...

بی مقدمه...


یا ثامن الحجج دل ما وا نمی شود

خیلی تلاش کرده ام اما نمی شود

هر جا که رفته ام و به هر کس که گفته ام

گفته به دست من گره ات وا نمی شود

اصلاً به هر که رو زده ام گفته با تشر

هر جا که می روی برو! این جا نمی شود

نازم به شاعرت که چه زیبا سروده است!

وقتی دل شکسته مداوا نمی شود...

«دستت بزن به دامن سلطان که هر جواب

از او شنیده می شود الّا نمی شود»

حالا من شکسته دل خسته ی غریب

رو کرده ام به سوی تو آقا، نمی شود؟

گفتم "سلام حضرت مشکل گشا " و بعد 

اذن دخول خوانده ام آیا نمی شود -

راهم دهی حرم؟ که به ناگه کسی زغیب

تغییر داد قافیه ام را که می شود!




جاداره تشکر کنم از آقا داود رحیمی

نظرات 5 + ارسال نظر
محقق پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

یا امام رضا....یا امام رضا
دعوتم کردی به خانه ی خود
چه قدر خوب ومهربان هستی...
میهمان می کنی مرا...ممنون
خوش به حالم که تو میزبان هستی...

امام رضا می دونم اونی که باید باشم نیستم!
خیلی دورم...خیلی فاصله دارم
شما از ما خواستید ما زینت شما باشیم
اما من نتونستم زینت شما باشم...
قرار بود هرکه مارو دید،یاد شما بیوفته...
اما...
می دونی آقاجان دوستت دارم...


سلام علیکم
بسیار زیبا بود
اجرکم عندالله محفوظا
اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای

قم محضر عمه جان...
التماس دعا

محقق جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ق.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

دل خریدار حسینه
اگه دارم اعتباری، به خدا کار حسینه
همه عالم رو بگردم مثل تو پیدا نمیشه
هیچ کسی برای قلبم یوسف زهرا نمیشه...
چشم من سوی نگاهته...عشق تو روح صلاته
تنها آرزوم تو دنیا دیدن کرب وبلاته
من به عالمت نمی دم، عشق وجود وکرمت رو
چی میشه که حس کنم من ،بوی سیب حرمت رو!
شنیدم که بارگاهت قبله گاه عالمینه
که بهشت هر بهشتی صحن بین الحرمینه
آخه تا کی آقا باید... من به انتظار بشینم!!!
من با چشمای پراز اشک ،عکس شش گوشه ببینم...
دست رد نزد به سینم
دعوتم کن آقاجونم...

محقق جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

امام باقر علیه السلام:
حسین، بزرگ مرد کربلا، مظلوم و رنجیده خاطر و لب تشنه و مصیب‏زده به شهادت رسید. پس خداوند، به ذات خود، قسم یاد کرد که هیچ مصیبت‏زده و رنجیده خاطر و گنهکار و اندوهناک و تشنه‏اى و هیچ بَلا دیده‏اى به خدا روى نمى‏آورد و نزد قبر حسین علیه السلام دعا نمى‏کند و آن حضرت را به درگاه خدا شفیع نمى‏سازد، مگر این‏که خداوند، اندوهش را برطرف و حاجاتش را برآورده مى‏کند و گناهش را مى‏بخشد و عمرش را طولانى و روزى‏اش را گسترده مى‏سازد.
پس اى اهل بینش، درس بگیرید!
التماس دعا با حاجاتی روا...

بحارالأنوار، ج 101، ص 46، ح 5

شهاب جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://arasat.mihanblog.com

از جمعه درون خود تلنبار شدیم
تا آخر پنج شنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم
جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم

سنگ صبور شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
ایها الامام الرئوف . . .
آقا جونم دلم برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد