درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

کاش نمی گفتی...

باصدای آشنایی که هر روز صدام میکنه...


بیدار شدم...


کنارسفره مثل همیشه...

ظرف خالی بود...


نمی دونم تا کی باید این ظرف خالی بمونه...

جات خالیه آقا...



صدای صحبتهای فرزادتو گوشم موند...

خدایا بمدد علی موسی الرضا(ع)...

خودت کمک کن...


نمی دونم چی شد...

دلتنگ حرمش شدم



هر چه تلاش کردم بلیط جور نشد...

حدود ظهربا یکی از رفقا تماس گرفتم و موضوع رو براش تعریف کردم


اونم از خدا خواسته...

تا اینکه ...

حدود عصر جور شدو رفتیم پابوسی آقامون...


تو حرمش آروم شدم...


آروم...


حالا که از حرمشون اومدم...

 دلتنگیام بیشتر شده...



راستی آقا فرزاد ...

کاش نمی گفتی...






نظرات 9 + ارسال نظر
محقق جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

سلام الله علیکم
دلم برای تو پر می کشد امام غریب

غمت ز سینه شرر می کشد امام غریب

زیارت تو که فوق همه زیارت هاست

دل مرا به سفر می کشد امام غریب

در پناه حق

محقق سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

سلام

خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود.

کجایید خاکیان سدره نشین و زمینیان آسمانی که ملکوتیان امشب شیفته شمایند؟!
التماس دعا

محقق چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

با اجازه تون وبا افتخار لینک وبلاگ پرمحتواتون در وبلاگ راز فدک و نورالهدی ثبت شد.
یاحق

محقق جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

کوله بارم بر دوش سفرى مى‎ ‎باید،
سفرى تاته تنهایى محض

هرکجا لرزیدى...
از سفر ترسیدى ...
فقط آهسته بگو: من خدا را دارم...!

التماس دعا

راز فدک جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

چه بسیار نعمت های خداوند که

تنها در رگی

خانه گزیده اند.

... جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ http://fadaksecret.blogfa.com

شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست

شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی

و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی . . .

باران رحمت الهی در شب قدر گوارایتان

و فرود آمدن شمشیر جهالت بر فرق عدالت تسلیت باد.

ما را از نسیم دعا فراموش نکنید . . .

[ بدون نام ] شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

خدایا ..چه لحظه هایی که در زندگی ترا گم کردم اما تو همیشه کنارم

بودی ...چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم

نکردی...چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور، تو رو که پشت همه موفقیت هام قایم شده بودی از یاد بردم اما تو همیشه به یادمبودی ...چه روزهایی که سرم تُو لاکم کردم و توی غصه هایی که فکر میکردم تو برای تلافی کارهای بدم برام فرستادی دست و پا زدم ، اما تو همیشه کاری کردی که به صلاح من است ...وقتی خسته از همه جا و همه کس ناامیدانه به تو پناه آوردم تو پناهم دادی...وقتی از آدم های دور و برم دلم گرفت ... و دنیا غم هاش و بهم ارزونی کرد تو به قلبم آرامش دادی... تو با حضورت به خنده هام هدف دادی ، به گریه هامدلیل دادی ، به زندگیم ، به نفس کشیدنم رنگ دادی...وقتی قلبم تپید تو همه عظمت و بزرگیت رو تو قلب کوچک و خسته ام جا دادی...وقتی دوستام درددلاشون را برام گفتن و من خالصانه رو به درگاهت براشون دعا کردم فهمیدم که غم و غصه های دیگرون بارش سنگین تر از از غصه های خودمه...اون وقت تو وجودم شیرینیه به یاد دیگران بودن رو چشیدم ...وقتی بهم بخشیدی و ازم گرفتی فهمیدم این معادله زندگیه نه غصه خوردن واسه نداشته هاش ... نه شاد بودن واسه داشته ها ... و وقتی به ازای نداشته ها بهم چیز های دیگه ای دادی اونوقت به بزرگی و مهربونیت بیشتر پی بردم ...و فهمیدم بیشتر از اون چه که هستی باید مهربون باشی ...خدا جونم خیلی دوست دارم خیلی زیاد و به خاطر همه چیز ممنون..... خدایا به خاطر سه چیز سپاسگذارم دادن هایت ندادن هایت گرفتن هایت....... دادن هایت را نعمت ،ندادن هایت را رحمت ، گرفتن هایت را حکمتی ست...

یازهرا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

فلک امشب نسیمی سرد دارد, زمین ازغصه رنگ زرد دارد, بیا ای دل بنالیم وبگرییم, هوای کوفه بوی درد دارد, خدایا این جماعت خود پرستند, به روی دین و قرآن دیده بستند, پس ازبشکستن پهلوی زهرا, سرمظلوم عالم را شکستند.....

حسام 2 سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ


سلام حاجی
خوبی داداش؟
دل منم بد بد بد تنگه
میدونی ک اونسری انکار رامون نداد
تو دعام کن
دعا کن هم حالم خوب شه
هم برم منمممممممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد