درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

پروتکلهای دانشوران صهیون

در سال‏1897، هنگامی که بزرگان و سردمداران صهیونیسم،  کنفرانس ویژه خود را در شهر بال سویس تشکیل داده بودند، گروهی از پلیس تزاری روس که از مسکو آمده بودند،ساختمان محل تشکیل کنفرانس را به آتش کشیدند و صهیونیست‏های حاضر در جلسه، از ترس جانشان، پا به فرار  گذاشتند. در نتیجه، افراد پلیس وارد سالن شدند و اوراق و صورت جلسات و یادداشت‏های روی میزها را جمع آوری کردند و آن‏ها را به مسکو انتقال دادند. در آن‏جا، این نوشته‏ها وارسی شد. در میان آن‏ها، مطالبی به‏ دست آمد که نام پروتکل‏های دانشوران صهیون به خود گرفت. (1)
این 24 پروتکل، چکیده تفکرات یهود و وبرنامه آنها برای دستیابی به سلطه بر جهان از طریق یک حکومت یهودی است.(2)

پروتکل اول:
حق ما،از زورمان سرچشمه می‏گیرد. واژه حق تنها یک ایده وجدانی و درونی است و هیچ دلیلی بر واقعیت داشتن آن وجود ندارد.مفهوم حق چیزی بیش از آن نیست که باید آنچه را از تو می‏خواهم، بدهی تا ثابت شود که از تو قوی‏تر هستم.


در سال‏1897، هنگامی که بزرگان و سردمداران صهیونیسم،  کنفرانس ویژه خود را در شهر بال سویس تشکیل داده بودند، گروهی از پلیس تزاری روس که از مسکو آمده بودند،ساختمان محل تشکیل کنفرانس را به آتش کشیدند و صهیونیست‏های حاضر در جلسه، از ترس جانشان، پا به فرار گذاشتند.

در نتیجه، افراد پلیس وارد سالن شدند و اوراق و صورت جلسات و یادداشت‏های روی میزها را جمع آوری کردند و آن‏ها را به مسکو انتقال دادند. در آن‏جا، این نوشته‏ها وارسی شد. در میان آن‏ها، مطالبی به‏ دست آمد که نام پروتکل‏های دانشوران صهیون به خود گرفت. (1)
این 24 پروتکل، چکیده تفکرات یهود و وبرنامه آنها برای دستیابی به سلطه بر جهان از طریق یک حکومت یهودی است.(2)

پروتکل اول:
حق ما،از زورمان سرچشمه می‏گیرد. واژه حق تنها یک ایده وجدانی و درونی است و هیچ دلیلی بر واقعیت داشتن آن وجود ندارد.مفهوم حق چیزی بیش از آن نیست که باید آنچه را از تو می‏خواهم، بدهی تا ثابت شود که از تو قوی‏تر هستم.

بنابراین نقطه آغاز و پایان حق کجاست؟
در شرایطی که ادارات یک دولت در فساد دست و پا بزنند، قوانین ابهت و عظمت‏ خود را از دست بدهند، زمامداران نزد مردم احترامی نداشته باشند، مردم حقوق خود را مطالبه و هر روز خواسته جدیدی مطرح کنند و در نتیجه تضاد و تضارب خواسته‏ها، هر گروه فتنه‏گر و هواپرستی تحت عنوان لیبرالیسم دارای حقی بشود؛ در این شرایط من با تکیه بر زور و به عنوان حق‏طلبی وارد می‏شوم، بساط دستگاه‏های پوچ و نهادهای توخالی حکومت را در هم می‏کوبم و با جایگزین کردن حکومتی جدید، خود را حاکم و مالک کسانی قرار می‏دهم که پایه‏های حکومت خود را بر اساس حقوق بنا نهادند و آن را برای ما گذاشتند و اما سرنوشت خودشان نیز چیزی جز تسلیم در برابر دیدگاه‏های‏ لیبرالیستی خویش نبوده و نخواهد بود.

زور ما که در این شرایط بحرانی خودنمایی می‏کند، با هر قدرت دیگری تفاوت دارد. ویژگی و امتیاز زور ما این است که همیشه در خفا و پشت پرده کمین می‏کند و هنگامی که‏ نیروی لازم را فراهم دید و تکامل یافت، ضربه هولناک و نهایی خود را وارد می‏سازد و هیچ کس توان مقابله با آن را ندارد.

آنگاه ما از میان این تشنج گذرا که با قدرت زور آن را به وجود آورده‏ایم، به نتیجه‏ مطلوب مورد نظر می‏رسیم که عبارت است از حکومت جدیدی که توفان‏ها بر آن اثر نمی‏گذارند و روند طبیعی نظام ملی را که لیبرالیسم به باد فنا داده بود، به مجاری اصلی و استوار خود باز می‏گرداند.

از آنجا که نتیجه(هدف) وسیله را توجیه می‏کند، ما باید در طراحی نقشه‏های خویش‏ بیشتر از آنچه به مصلحت‏ها و مسائل اخلاقی می‏نگریم به امور مفیدتر و ضروری‏تر توجه داشته باشیم.

امروز ما نقشه‏ای پیش روی داریم که مسیرمان را برای رسیدن به هدف ترسیم‏ می‏کند. ما حق نداریم به اندازه تار مویی از آن تخلف کنیم مگر ارزش خطرپذیری داشته باشد، وگرنه نتیجه چندین قرن زحمت خود را به کلی از دست می‏دهیم.(3)



منابع:
1)کتاب دسیسه‏هاى شیطانى، مجید صفا تاج،ص 26
2)کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون،عجاج نویهض،ص32
3) کتاب بوی خون، محمد رضا واحدی،ص 109 و 110
 
امیر علیزاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد