درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

درانتظارمنجی

درانتظارباران نیست آنکه بذری نکاشته

قربانی کردن انسانها در آیینهای رازآلود

مقدمه:
این مقاله گذاری است بر مسئله ای به نام قربانی کردن انسان. مسئله ای که بسیاری نه قادر به تصور آنند و نه قادر به درک آن و نه قادر به قبول وجود ابعاد آن. اما متأسفانه این یک واقعیت است. واقعیتی تاریخی که نه تنها از شدت آن در گذشته کاسته نشده است، بلکه سیر صعودی عظیمی نیز به خود گرفته و در این دنیای مدرن در وسعتی عظیم در حال وقوع است.

حقیقت این است که فرقه های رازآلود و مناسک پر رمز و رازشان هنوز به همان قدرتمندی گذشته باستانیشان وجود دارد. در دنیایی که توده مردم به مادی بینی همه چیز، بریدن از یکدیگر، ذوب شدن در فردگرایی، خود بینی و خود خواهی، بریدن از دین و خداوند، مسخره کردن و خرافات نامیدن هرگونه مناسک دینی تشویق می شوند ؛ چه توضیحی برای این فرقه های رازآلود دارید؟

آیا فکر می کنید که قربانی کردن انسان ها برای خدایان و ریختن خون برای احضار شیاطین و جنیان فقط برای گذشته بوده است؟
خیر امروزه هم این کار خیلی شیطانی تر آن هم توسط داعیه داران تمدن و پیشرفت و تکنولوژی رخ داده است

در ادامه به  توضیح دو جریان که پیوسته و در ادامه هم هستند، پرداخته شده است.

مروری بر باستان:
عمده مورخان می دانند و اذعان می کنند که قربانی انسان ها در گذشته در بسیاری از ادیان و فرق رواج داشته است.
معابد آلوده به خون" آزتک ها" گواهی بر این مدعاست. تا همین دوران مدرن ما هندوان هر ساله برای خدای مادر" کالی" و" شیوا" انسان قربانی می کردند و همیشه این باور در هندوییسم بوده است که شیوا از گوشت انسان تغذیه می کند.آن ها هر جمعه در معبد" شیوا" یک کورک مذکر قربانی می کردند. الهه مادر هندوها ( کالی ) را باگردنبندی از جمجمه های انسان و دست های بریده شده نشان می دادند.

در متون تاریخ باستان می خوانیم که قربانی کردن انسان جزئی مهم از آیین های بابلیان بوده و کاهنین بابلی می بایست مقداری گوشت قربانیان را می خوردند.

محبوب ترین قربانی برای این خدایان ( شیاطین و جنیان ) در تمامی این فرقه های شیطان پرستی باستانی، کودکان بودند. در یکی از تل های باستان شناسی در نزدیکی تونس یکی دیگر از مراکز پرستش "بعل" 6000 خمره پیدا کردند که همگی پر از بقایای سوخته نوزادها بودند. 

ساحران باستان باور داشتند که هر موجود زنده ای، انباری از انرژی است که کمیت آن به اندازه سلامتی آن موجود و کیفیت آن بسته به شخصیت ذهنی و روحی اوست. هنگام مرگ این انرژی ناگهان آزاد می شود. برای بهترین عمل روحانی، فرد می بایست؛ قربانی انتخاب کند که دارای عظیم ترین و خالص ترین نیرو است. برای همین فرزند ذکور (پسر) با معصومیت کامل و هوش بالا، بهترین و مناسب ترین قربانی است. کودکان قربانی شده عمدتا در چالی به نام تفت سوزانده می شدند. موسیقی و طبل نواخته می شد تا صدای کودک در هیاهو خفه شود. بعضی اوقات کودکان را در دستان بت بزرگی از بعل یا مولوخ به صورت مجسمه گاو، گذاشته می شدند و کوره ای از آتش در زیر آن می سوخت. عاملین این عمل وحشیانه، شعله های آتش را رها کرده تا کودک در دستان بت بزرگ بسوزد.

بنی اسرائیل و یهود:
در کتاب مقدس و در بسیاری از فصول آن به حرمت قربانی کردن فرزندان اشاره شده است. برای مثال در سفر لاویان (20:2) چنین آمده است:
" باز هم به بنی اسرائیل می گویم: هرکس چه بنی اسرائیل و چه دیگران که تخمش ( فرزندش ) را به مولوخ دهد همانا مجازات او مرگ است و من رویم را از او خواهم گرداند."

و در نهایت در کتاب دوم پادشاهان ( 17: 16) به تمرد آن ها از دستورات اشاره می کند:
" آن ها بر تمامی فرامین خداوند پشت کرده و دو گوساله از فلز ساختند. ابلیسکی ملعون ساخته و به پرستش بعل و شیاطین پرداختند. آ نها حتی دختران و پسران خود را در آتش قربانی می کردند. آن ها با پیشگویان به مذاکره مشغول شدند و از سحر و جادو استفاده کردند و خود را به شیطان فروختند."

و بعد خاخام های شیطان پرست در بابل، تلمود را نوشتند و بر خلاف تورات در آن چنین نوشته شد:
" کسی که تخمش (فرزندش) را به مولوخ دهد، مجازات نخواهد شد."
اما بعد گذشت سال ها، چیزی که در این میان برای بعضی ها عجیب به نظر برسد، لغتی ست که یهودیان از آن به عنوان بیان عمل قربانی کردن انسان استفاده می کردند." هولوکاست".

"هولوکاست" در اصل لغتی است یهودی که بیانگر عمل قربانی انسان برای خدایش است. دیکشنری وبستر نسخه سال 1954 چنین می گوید:
" هولوکاست، عرضه قربانی ست که کل آن توسط آتش خورده می شود."

هرل روم می گوید:
" هولوکاست، لغتی بسیار جالب است که معنی تحت اللفظی آن قربانی سوخته است. و یهودیان می خواهند که هنگام شنیدن این لغت ؛ درباره ادعای قربانیان سوخته شده در جنگ جهانی دوم فکر کنید. اما داستان در حقیقت مربوط به خدایی باستانی به نام مولوخ است که می خواستند، بچه ها را زنده در معبد بزرگش بسوزانند."

این آیین و این کارهای کثیف که بیشتر در میان افراد ظاهرا یهودی، دیده می شود، هیچ ربطی به دین یهود ندارد. این اعمال و مناسک کثیف، ریشه در کابالا، تلمود و سنت های شفاهی خاخام ها دارد و کسی که به این متون و داستان ها، به عنوان جزئی از دین و مقدس نکاه کند؛ مورد اتهام است. هرجا نامی از یهودیان در این گونه مسائل می شود، منظور پیروان حضرت موسی (ع) نیست، بلکه شیطان پرستانی ست که از مکتب کابالا و جادوگری پیروی می کنند. شیطان پرستی حقیقتا سابقه ای باستانی دارد و در پشت چهره و نام بسیاری از خدایان، اسطوره ها و عرفان های به ظاهر معصوم باستانی پنهان است. درک این حقیقت خیلی از معماها و تناقص ها را حل خواهد کرد ؛ که چطور عده ای همانند ریگان، کلینتون، بوش، بلر و اوباما و نمونه های شرقی آن ها عمیقا خود را معتقد و با ایمان به خدا جلوه می دهند و در عین حال اعمال و رفتارشان چیز دیگری می گوید. داستان ما، داستان این گرگ صفتان است که با زبان علم و پیشرفت تکنولوژی، جوانان سراسر جهان را فریب داده و به سمت زندگی نکبت بار و پر تعفن می برند و در این راه، از روانشناسان، جامعه علمی و دانشگاهی و کلیه رسانه ها خصوصا صنعت هالیوود و صنعت موزیک بهره کافی را می برند و با آن ظاهر متمدنانه و شیک پوش خود، توانسته اند آن چهره کریه و شیطانی و بی رحم خود را بپوشانند.

بسیاری از کشور ها و تمدن ها در طول تاریخ، قربانی کردن انسان ها را توسط فرقه های رازآلود گزارش داده اند. تقریبا از تمامی کشورهایی مانند: رومانی، روسیه، فرانسه، مصر، آمریکا، اردن، سوریه، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و پرتغال و... گزارش هایی دال بر انجام قربانی کردن انسان ها توسط این شیطان پرستان یهودی نما داده اند. گویا پایانی برای این خواب خرگوشی در این سرزمین عجایب نیست. مسئله  زمانی از این بدتر می شود که، گزارشات و شواهد بسیاری دیگری نشان می دهد که بسیاری از کودکان عمدا و با چنین اهدافی و در این فرقه ها بدینا می آیند. در واقع آن ها طی مراسم های جنسی خاص آئینی که جزء کلیدی از این فرق هستند، نطفه هایشان بسته می شده، متولد می شوند و بدون هیچ ثبت و شناسایی رسمی تا سن مورد نیاز بزرگ شده و در نهایت برای مراسم قربانی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین بسیاری از کوکان بی سرپرست و یتیم که تحت عنوان کفالت دولت و مراکز بهزیستی دولتی و خصوصی هستند، گاها برای این امور مورد استفاده قرار می گیرند.

تعریف ما از شیطان پرستان همیشه افرادی با ظاهری زشت و زننده و با انواع و اقسام میخ و زیور آلات در سرشان بوده است ؛ درحالیکه هیچ لزومی ندارد، آن ها با ظواهری زشت و ترسناک باشند. بلکه برعکس، در عصر آخرالزمان، می طلبد ؛ همه چیز وارونه و برعکس باشد و بالطبع، چهره های پلید و شیطانی، بایستی زیبا جلوه داده شود تا کسی از آن ها گریزان نشود.  به یاد داشته باشیم که در این میان، دعوا بر سر سیاست و کشورگشایی های ظاهری نیست، بلکه دعوا بر سر خدا باوران و شیطان پرستانی است که لباس سیاست پوشیده اند تا به اهداف مادی و دنیای مادی خود تحقق ببخشند.

و در نهایت عاقبت برای بندگانی است که برتری نمی جویند و وعده حق است، که باطل نابود شدنی است.

پی نوشت:
برگرفته از مجموعه مستندات دیدنی، قربانی کردن انسان در آیین های رازآلود.  مؤسسه فرهنگی موعود عصر (عج)
www.bidari-andishe.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

پیامبر اکرم صل الله علیه وآله:

آیا شما را از شبیه ترینتان به خودم با خبر نسازم؟
گفتند آرى اى رسول خدا!
فرمودند هر کس خوش اخلاق‏تر، نرم‏خوتر، به خویشانش نیکوکارتر، نسبت به برادران دینى‏اش دوست‏دارتر، بر حق شکیباتر، خشم را فروخورنده‏تر و با گذشت‏تر و در خرسندى و خشم با انصاف ‏تر باشد.

کافى، ج 2، ص 240، ح 35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد